Platforma rodín detí so zdravotným znevýhodnením zverejnila výsledky zberu dát o úrovni začleňovania detí so zdravotným znevýhodnením do spoločnosti, z obdobia prelomu rokov 2019 a 2020. Potvrdili
Medzirezortné pripomienkové konanie – proces č. LP/2020/562 Koalícia za spoločné vzdelávanie oceňuje snahu MŠVVaŠ SR zaviesť do školského systému prvky inkluzívneho vzdelávania, ku ktorému sa SR v r. 2010
Centrum inkluzívneho vzdelávania v spolupráci s vydavateľstvom Didaktis vydalo v auguste 2020 po dvadsiatich dvoch rokoch opäť knihu najslávnejšieho humanistického psychológa Carla Rogersa spolu s dr. Freibergom o
Nadácia pre deti Slovenska vydala v rámci programu na podporu inkluzívneho vzdelávania Kto chýba? prvý slovenský Index inklúzie: Príručku na rozvoj škôl s dôrazom na inkluzívne hodnoty. Publikáciu, ktorá bola
Sekundárna segregácia rodičov detí so zdravotným znevýhodnením, ktoré sú vylučované zo vzdelávania (Bratislava, 22.10.2019) Platforma rodín detí so zdravotným znevýhodnením prináša tému vylučovania rodín
1.septembra 2019 oficiálne otvorilo svoju činnosť Centrum inkluzívneho vzdelávania pod patronátom Koalície za spoločné vzdelávanie, ktoré bude poskytovať vzdelávanie a odbornú podporu a asistenciu školám pri
(Bratislava2. septembra) – Koalícia za spoločné vzdelávanieprináša prehľad pripravenosti škôl na poskytovanie kvalitného vzdelávaniadostupného pre všetky deti. Na alarmujúcu situáciu podpory vzdelávania detí
School class as a learning community prof. PhDr. Marta Horňáková, PhD. Anotácia: Príspevok sa zaoberá charakteristikou pojmu učiace sa spoločenstvo, jeho pôvodom a významom v súvislosti so školskou praxou.
Tlačová správa Slovenskej komory učiteľov k aktuálnemu prideľovaniu asistentov učiteľa Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR na svojej webovej stránke zverejnilo v týchto dňoch výšku
Základná škola Dubová 1 v Bratislave pod vedením Zuzany Krnáčovej a Viktora Križa vytvorili v šk. roku 2018/2019 s podporou Nadácie detí Slovenska a Nadácie Pontis krátky bulletin, Sprievodcu inkluzívnym